Dane techniczne

Model: Ford Taunus P5 20m
Silnik: 2.0l 90KM (Ford Granada)
Skrzynia: Manualna 4 biegowa przy kierownicy
Felgi: 13"
Opony: 185/70/R13
Inne: Syrena policyjna i stroboskopowe lampy

Historia:
     Samochód kupiłem w wakacje 2002 roku w Bielsku-Białej w dość dobrym stanie blacharskim i lakierniczym, ale zacznę może od początku. Po targach "Car Audio Show 2002", które odbyły się na początku czerwca w Warszawie i na których były, aż 4 samochody typu Lowrider z Niemiec doszedłem do wniosku, że też chcę mieć taką furę z zawieszeniem hydraulicznym i felgami szprychowymi. Tego samego dnia wieczorem zacząłem przeszukiwac internet w poszukiwaniu odpowiedniego samochodu. Przeglądałem ogłoszenia w necie około miesiąc i w tym czasie obejrzałem kilka samochodów na żywo i jak to w polsce bywa jedne były fajne, ale w beznadziejnym stanie inne były ok, ale cena była bardzo wysoka. Ogólnie szukałem jakiegoś w miarę taniego, jeżdżącego amerykańca (teraz wiem, że w Polsce takich nie ma). Któregoś dnia natknąłem sie na ogłoszenie z Taunusem i odrazu spodobał mi się pomysł stylizacji na radiowóz "Highway Patrol". Niewiele myśląc pojechałem na południe polski obejrzeć bryczke i stało się... to była miłość od pierwszego spojrzenia. Po krótkiej jeździe próbnej i oględzinach kupiłem go.